Momente…

Sunt momente in viata voastra, in care va propuneti ceva si va tineti de promisiune: nu mai insel, ii aduc flori, nu mai tip ca isterica, nu mai bag 10 prajituri in mine in acelsi timp etc.
Minunat! Genial! Formidabil! Extrordinar!
Daca reusiti sa faceti exact ceea ce va propuneti, in ochii mei sunteti niste eroi.
Eu nu pot! Eu am cateva situatii in care NU egal cu DA, desi NU ar trebui sa fie NU.
Am sa le detaliez, poate asa, am sa ma abtin de la ele:1. Sa nu mai vorbesc cu oamenii care nu ma baga in seama
2. Sa nu mai stau niciodata langa un om, care in momentul in care eu vorbesc cu el(si gesticulez si rad si toate alea), imi spune: eu trebuie sa plec
3. Sa nu ma mai holbez!!!!!! Nici la tanti cu copilul care urla intr-una, nici la cocalarul din metru, nici la tipa geniala si imbracata perfect, nici la toampa anului. De ceee? Pentru ca atunci cand ma holbez, fac ochii mari, tin gura deschisa ca la circ..si nu reusesc sa-mi mut privirea: sunt fascinata de ceea ce observ!
4. Sa fiu aroganta cu alea cateva persoane. Sa tin capul sus, sau nasul..sa merg dreapta, sa am o privire scarbita si sa nu, sa nu ma mai intorc sa vad ei ce fac.
5. Sa nu mai dau in veci mesaje pe mess, persoanelor care nu se obosesc sa-mi raspunda la ele
6. Sa constientizez o data si pentru totdeauna, ca nu este obligatoriu ca toata lumea sa ma placa si mai ales, sa nu mai tanjesc uneori dupa un anumit grup, pentru ca sunt convinsa ca multi tanjesc dupa grupul meu
7. Sa nu mai intarzii
8. Sa nu mai imi rod unghiile
9. Sa nu ma mai consum de la cele mai stupide lucruri posibile
10. Sa tac. Pur si simplu, in unele cazuri, vreau sa-mi musc limba si sa tac
11. Sa nu ma mai gandesc la modalitati prin care sa-i explic unei anumite persoane, ca tot ceea ce crede ea este gresit si ca nu are dreptate si ca satisfactia pe care a simtit-o la un moment dat, este egal cu 0.
12. Sa incetez s-o mai consider vinovata pe acea persoana…sa fac pace oficial.
13. Sa nu mai fumez o tigara inainte de a pleca de acasa, deoarece din cauza ei intotdeauna intarzii.
14. Sa nu ma mai uit cu ochii sticlind de ura la prietenele mele, pentru ca ma cearta, cand eu sunt cea care a gresit.
15. Sa nu mai cred ca eu pot rezolva toate problemele sentimentale din lume

Si ar mai fi atatea…insa, sunt curioasa: voi ce vreti sa schimbati la voi?

One Response to “Momente…”

  1. .Laluca. Says:

    Mai nou te’ai apucat de fumat ? :))

Leave a comment