HAOS

Am invatat sa ne prabusim, dar nu stim sa zburam
Unii au cunoscut moartea, inainte sa cunoasca viata
Am reusit sa iubim, pentru a sti mai bine cum sa uram
Ne place sa zambim, ca sa ascundem cat suntem de tristi
Am spus NU, dar doar pentru a ni se spune DA
Am ignorat, pentru ca numai asa puteam sa fim bagati in seama
Ne-am transpus in viata altora si am uitat sa ne-o traim pe a noastra
Am cautat si am prins curaj, fara sa ne gandim ca e prea tarziu
Pierdem potentiali prieteni, pentru ca ni se pare ca am pierde timp daca i-am cunoaste
Suntem aroganti, din cauza ca ne este frica sa avem incredere
Ne doare sa spunem imi pare rau, mai tare decat greseala pe care am facut-o
Nu mai avem incredere in nimeni, pentru ca un singur om ne-a dezamagit
Credem ca banii rezolva orice, dar inima ne este franta
Ne place sa ne traim viata, dar ne lovim de limite
Suntem neintelesi, dar nu ne obosim sa vorbim despre asta
Ravnim dupa dragoste, dar suntem prinsi in pretentii
In fiecare zi ne spunem ca de maine vom fi altfel si in fiecare zi spunem ca de maine
Ne place sa vorbim, dar uitam sa ascultam
Cu totii vrem sa fim good, dar tanjim dupa bad
Ne dorim sa nu uitam niciodata si pentru asta am invatat sa ne razbunam
Luptam pentru pace, iar tot ce creem este razboi.

DA sau NU?

Leave a comment