Prietenia adevarata!

Prietenia este ceva la care toti aspiram. Visam cu ochii deschisi la ea. Dar…este atat de inselatoare! Cand ai impresia ca ai gasit-o, te inseala. Cand nu ai incredere in ea, de fapt e cea mai pura prietenie.

De-a lungul vietii mi-am schimbat “prietenele adevarate” si “prietenii adevarati” de mai multe ori. Unii au dovedit ca nu erau asa buni prieteni, altii pur si simplu s-au departat. Gasca din liceu, cele mai bune prietene timp de 4 ani, s-a destramat…alte facultati, alte ocupatii…. In timpul facultatii am trecut de la una la alta. Toate imi sunt prietene, am zeci de prietene in toata facultatea de la toti anii. Dar…din anul 1 si pana acum am avut cateva prietene adevarate pe care le-am tot schimbat. Deocamdata, s-a cam stabilizat situatia. Si m-am invatat sa nu le mai spun ca le consider cele mai bune prietene ale mele, pt ca….Niciodata nu se stie. Asa ca, A.T. si E.T. voi sunteti cele mai bune prietene ale mele si sper sa ramana asa, chiar daca nu mai suntem o grupa acum.

Cand am inceput acest articol m-am gandit la Furia (pseudonimul ei). Am cunoscut-o printr-o alta prietena, urla pe strada. I-am spus ca o iubesc de atunci. Era…”eu”. Semana atat de bine cu caracterul meu! De atunci, a trecut timpul, ea mi-a fost alaturi la admitere, in anul I, anul II si acu, cand trec in anul III, ma sfatuieste la ce sectie sa merg mai departe.

Din relatia cu ea am invatat ca prietenia adevarata este unica. Nu poate fi altfel. Si stiti cum am decis ca ea este cea mai buna prietena a mea pe viata si sper ca si celelalte doua? NU NE-AM CERTAT NICIODATA! Daca am avut probleme, mici divergente, am vorbit si gata. Este uimitor. Cu Furia nici macar divergente nu tin minte sa fi avut. Sau poate una….si nu am mai avut nevoie dupa ce am simtit cand mi-am dat seama ca e suparata!

Dupa o lunga perioada, am reusit ieri sa iesim cu ea si cu prietenul ei. Timp de 4 ore cat am stat impreuna, am simtit ca o iubesc enorm de mult, ca sunt mandra de ea, ca pot sa ii cer sfatul, ca ma bucur cand ma cearta si ca lauda ei era o valoare inestimabila. E ca si cum tot ce fac in viata este pentru mine, pentru logodnicul meu si pentru ea. Ca sa ma laude ea! Furia este o piticanie PR-ista (ce visez sa devin si eu) care are un suflet…..cat Universul. Si uneori ma sperie ca am ajuns sa o cunosc asa de bine! Nu putem sa ne ascundem nimic ca imediat ne dam seama ca ceva nu e bine.

Prietenia adevarata este ceva la care orice om ar trebui sa aspire! E un ideal! Iubirea poate veni, poate trece dar prietenia niciodata!

Multumesc FURIA!

Leave a comment