Bad people , bad ,bad…

Stiti cand erati mici si parintii va spuneau sa aveti grija ca lumea este rea si voi niciodata nu-i luati in seama?
Ei bine, eu mult timp am crezut ca ai mei gresesc si desi uneori mi s-a demonstrat ca nu toti oamenii iti sunt prieteni si nu toti or sa te ajute atunci cand ai o problema, eu am continuat sa cred ca lumea nu este chiar atat de rea..si poate toti au avut circumstante credibile pentru faptele intocmite. De felul meu sa stiti ca sunt un pic naiva, in sensul ca daca cunosc un om si-l plac si simt ca avem puncte in comun, brusc am senzatia ca acel om imi va deveni foarte bun prieten, capat incredere in el si neintemeiat afirm cu tarie ca acel om nu-mi va face niciodata nimic rau, pentru ca mi-am dat seama ca este o persoana de treaba.
Offffff, dar cat nu gresesc Doamne. Nu spun acum ca toti oamenii sunt rai, dar ar fi bine sa revin cu picioarele pe pamant si sa-mi dau seama ca nu toti gandesc la fel ca mine 1 si ca 2, lumea are in general si alte interese, pe care daca vor sa si le indeplineasca te vor face sa suferi, nu de alta dar NU sunteti prieteni. Si daca stau bine si ma gandesc, greseala nu este a lor, ci a mea. Mai exact, daca un om pe care de abia l-am cunoscut ma face sa sufar, eu sunt proasta pentru ca ma supar, deoarece acel om nu are absolut nici o obligatie fata de mine si practic poate sa faca ce vrea. Ok, discutia ar fi cu totul alta daca acel om mi-ar fi prieten…atunci lucrurile ar sta cu totul altfel, ar fi mai multe in joc..in fine.
In schimb, sa stiti ca sunt persoane care-ti sunt si foarte buni prieteni, sunt persoane de la care nu te-ai astepta niciodata sa-ti faca ceva rau…si totusi iti fac. Nu inteleg exact de ce, poate imi spuneti voi, pentru ca pentru mine unele lucruri sunt lasate undeva “in intuneric”.
Probabil isi spun ca tu i-ai accepta oricum, chiar daca nu inceteaza sa faca glume proaste, sa te minta, sa-ti ascunda lucruri, sa nu te ia niciodata in serios, sa nu te lase sa termini ce ai de spus si adevarul este ca poate chiar i-ai lasat mult timp sa-ti faca lucrurile astea, fara sa iei nici o masura, doar sperand ca “o sa se schimbe” sau “cu mine o sa fie altfel”. Si sunt nervoasa, dezamagita, furioasa, trista, pentru ca lumea chiar este rea!!! Da, lumea este rea!
Poate si eu sunt, dar involuntar, pentru ca nu as face niciodata rau intentionat unui prieten, nu m-as razbuna doar ca sa-i demonstrez ceva..si nu as face lucrurile astea nici macar unui om care-l cunosc de 5 zile. Insa am cunoscut oameni care exact asa sunt: se razbuna ca sa-ti arate ca “si ei pot”, in momentul in care ai o parere diferita de a lor iti spun sa taci sau te ameninta ca daca mai spui ceva, ei o sa spuna lucruri de 100 de ori mai rele, doar asa de-al dracu, isi bat joc de tine cand tu incerci sa fii serios.
Urasc lumea asta: urasc persoanele prefacute, ipocrite, care iti zic una si fac alta, le URASC!!!!! Si eu nu urasc pe nimeni in general, cred ca nici pe ele nu le urasc defapt…ci doar zic asa pentru ca sunt nervoasa.
Inca ma mai mir si nu sunt chiar atat de puerila, de faptul ca exista oameni care sunt in stare sa te calce in picioare, fara macar sa le pese. Sunt oameni care glumesc facandu-ti atat de rau, si dupa aia nu inteleg de ce te-ai suparat, sunt oameni care nu te cunosc deloc, desi ai senzatia ca ei sunt cei care ar trebui sa te cunoasca cel mai bine, sunt oameni care nu accepta sa fii suparat, sa plangi, si iti spun sa taci sau sa te opresti in loc sa te faca sa te simti mai bine, sunt oameni care in loc sa te linisteasca, se intorc pe partea cealalta si dorm, sunt oameni care vor sa te vada doar asa cum vor ei, pentru ca a vedea o alta fata de-a ta, ar fi prea mult, sunt oameni in fara carora plangi de ti se rupe sufletul, nu mai ai aer, le ceri ajutorul si le zici ca nu mai poti, esti TRIST, iar ei iti spun ca exagerezi, sunt oameni…..da, sunt oameni si oamenii nu sunt perfecti,nu? Iar cei care accepta asta mi se par si mai naivi decat mine.
Morala postului ar suna cam asa:
1. ascultati de parinti đŸ™‚
2.lumea este rea, perfinda, meschina, machiavelica, cum vreti voi…
3. daca lumea e rea, pot fi si eu al dracu`, nu?
4. dar pana una alta, hai sa le mai dau o sansa…..

One Response to “Bad people , bad ,bad…”

  1. .Laluca. Says:

    Ma indoiesc de faptul ca ai folosit tu cuvantul “machiavelic”.

Leave a comment